SHIPPING POLICY
Wanneer je onze kaders thuis ontvangt, kan je er zeker van zijn dat ze met de nodige zorg zijn verpakt. De kaders zijn kant en klaar en zijn in beschermende folie gewikkeld om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat bij jou aankomen. Bovendien zijn de hoeken van de kaders verstevigd om extra bescherming te bieden tijdens het transport. De kaders worden geleverd in een kartonnen doos.
​
Kortom, je kunt erop vertrouwen dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je kader veilig en onbeschadigd bij jou thuis arriveert.
​
Voor kleine bestellingen maken we gebruik van pakketpost, de gemiddelde levertijd bedraagt 2-3 werkdagen na verzending. Na verzending ontvang je een Track & Trace code. Met de Track & Trace code kun je jouw pakket volgen. Soms kan het even duren voordat de informatie over jouw bestelling zichtbaar wordt.
​
Voor grotere bestellingen kunnen we de bestelling zelf leveren, waarbij de levertijd 1-2 werkdagen na productie bedraagt.
​
​
RETURN POLICY
Als je niet tevreden bent met je bestelling of als er schade is aan de kader, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail en leg het probleem uitgebreid uit. Wij zullen dan met jou communiceren over hoe de bestelling kan worden geretourneerd indien nodig. Als er een fout van onze kant is gemaakt, zullen wij de bestelling opnieuw verzenden. Het retourbeleid is alleen van toepassing op foto's uit onze eigen collectie met standaardformaten, tenzij er sprake is van aantoonbare productiefouten.
​
​
PAYMENT METHOD
In onze webshop kun je op een veilige manier online betalen met verschillende betaalmethoden, waaronder Visa, Mastercard, Bancontact en PayPal.
​